Anywhere, Anytime

A te Speedminton® felszereléseddel bárhol, bármikor tudsz ütögetni. Mindössze két ütőre, és a speeder®-re van szükséget és már mehet is. A speeder®-t úgy tervezték a játékhoz, hogy szélálló legyen akár négyes szélerősségig és akár 30 méter távolságba legyen repülni képes. Így a képzelet nem ismer határokat: a parkban, az utcán, a strandon vagy a kertben - a szórakozás garantált. Nincsen háló, és a világító éjszakai speeder®-rel a sötétben tudsz játszani.

Azok számára, akik pontokra szeretnének játszani ott van Easy Court pályaszett. A játékmezőket (5.5m széles négyzetek), letüződ egymástól 12,8 méter távolságra, és már készen is áll a pályád a mérkőzéshez.

JOBBRA A VIDEO ÉREZTETI VELED A JÁTÉK LEHETÖSÉGEIT.


Speedminton® Rövid bevezető útmutató

1. Kezdjél a FUN Speeder®-rel (piros szoknya, sárga fejjel) játszani.

2. Álljatok szembe a partneredel 5 méter távolságba és ütögessétek egymásnak.

3. A szervát (adogatást) csipőmagasság alól kell elvégezni.

4. Ha megszoktátok a Speeder® röptulajdonságait, növeljétek partnereddel a köztetek lévő távolságot 10 méterre.

5. Most válts át a MATCH Speeder®-re (Meccs labda) (sárga szoknya, piros fej). A kettőtök közötti távolság nagyjából 12 és 15 méter közötti legyen.

6. Nagy szélben rakj fel egy szélgyűrűt a Speeder® (labda) fejére.

7. Tényleg érzed ezt a játékot és szeretnél mecset játszani? Akkor állíts fel egy versenypályát, szerezz be egy Easy Court-ot (pálya, két 5,5 méteres oldalú négyzet, 12,8 méter távolságra egymástól).

8. Játszanál sötétben is? Akkor használd a NIGHT Speeder® (éjszakai labda) (sárga szoknya, átlátszó fej) és tegyél bele egy Speed Lights-ot (világító patron). Törd fel a világítópatront és helyezd bele a labda fejébe, és készen is vagy.

A Crossminton Szabályai

A játék

A játéknak , egy szettnek vége, amint egy játékos elér 16 pontot és legalább 2 pont az előnye. Egy meccs két nyert szettig tart.

A szerva (adogatás)

A játékosok eldöntik melyikőjük kezdi a szervát. Azután minden három szerva után cserélnek és a másiké az adogatás joga. Minden szerva számít. Ha az állás 15:15, a játékosok váltva szerválnak minden pontnál. A szervát a szerva zónából kell elvégezni. A labdát csípő alatt elengedjük és megütjük. A (szett-) vesztes játékos kezdi az adogatástt a következő játékban.

Pontok

Minden pontot számolunk ami a játék mezőben földet ér, a vonalhoz ér, vagy az ellenfél testéhez ér.

Oldal váltás

A játékosok minden szett után oldalt cserélnek. Ha harmadik, döntő szettre kerül sor, a játékosok 6 pontonként oldalt cserélnek.

Hivatalos verseny

Itt találod meg a Nemzetközi Crossminton Szövetség (ICO) hivatalos verseny szabályzatát:

ICO